MySpace Layouts
MySpaceLayouts

-->

2012. április 6., péntek

Változás!

Sziasztok!
Amint látjátok egy fontos hirt kell veletek megosztanom, mégpedig azt, hogy változás következik be. Mégpedig megváltoztatom irói nevem! :) Tehát a Csillagfény* helyett az új nevem fogjátok látni ameely... Abbie B. Tudom furcsa de a csillagfényt már unom és hát az olyan gyerekes már nekem, nem tudom ti mit gondoltok.. Remélem, hamar hozzá szoktok az új névhez. Mint Abbie B. fogom ezt a bejegyzést már irni, úgyhogy kérlek javitsátok át ha kiirtátok a blogotoban. Csak ennyit szerettem volna.. Mint már irtam az új fejezet ünnepek után rakom fel..
Puszii♥

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Sziaa!
    Bocsi az előző bejegyzésért, elromlott a netem, és össze-vissza küldözget minden hülyeséget. Néha már nagyon elegem van belőőőle!! :@
    Igazából csak annyit írtam, hogy szerintem sokkal jobb ez az Abbie B. név, és adizi is tetszetőőős. *-*
    Am friss mikor lesz, mert azt írtad ünnepek (gondolom húsvét) után hozod... mindegy, ha megvan légyszi szólj nálam!
    x.o.x.o LaMes Grock.

    ui: Ha nem lenne nagy gond azért elolvasnád a Friendship over the bound 9. fejezetét? Most tettem fel, egy hónapja nem volt ihletem az íráshoz, és remélem neked is tetszik. Hagynál nekem a bejegyzés alatt egy véleményt róla? Nagyon megköszönném. Itt a blogom:
    http://flirtsandalfas.blogspot.com
    kösziipuszii. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég gáz hogy így próbálsz olvasókat toborozni... Majd elolvassa ha akarja és kommentel, ha akar!

      Egyébként tényleg jó a dizájn! :)

      Törlés
  3. Szia LaMes!
    Nagyon köszönöm a dicséreted! Nagyon jól esik és amint tehetem benézek hozzád! :)

    Puszii.:*

    VálaszTörlés